سیاسی

طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی در مجلس بررسی شد

نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی در مجلس خبر داد.جعفر قادری  نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: دستور کار نشست کمیسیون، بررسی طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور بود که کلیات این طرح در صحن علنی مصوب شده بود.
دادستان زنجان: با محتکران و اخلالگران اقتصادی برخورد جدی می‌شود
نقره‌داغ اخلالگران اقتصادی در اردبیل + جزئیات
وی افزود: از آنجاکه به زعم افرادی که با موضوعات اقتصادی در ارتباط هستند، این طرح می‌تواند موجب آسیب به فضای کسب و کار شود و آن را با مشکلاتی روبه‌رو کند، طرح برای اصلاح به کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید ارجاع شد.
نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس گفت: از آنجاکه در طرح قبلی، تعریف اخلال اقتصادی و مصادیق مربوط به آن نسبت به قانون قبلی گسترده شده بود، در جلسه گذشته مقرر شد نمایندگان مرکز پژوهش‌ها و قوه قضائیه ایرادات را برطرف کرده و به کمیسیون گزارش دهند.
قادری تصریح کرد: نظرات اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید با نماینده قوه قضائیه نزدیک است بنابراین مقرر شد طرح مذکور را اصلاح کنند و طرح مجدد به کمیسیون بازگردد تا با هماهنگی کمیسیون قضایی این موضوع آماده بررسی در صحن علنی مجلس شود.
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا