اخبار یکبانک

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن برگزار شد

دکتر سيد عباس حسيني مديرعامل بانک مسکن در جلسه مجمع عمومي عادي سالانه شرکت تامين نيروي انساني و خدمات پشتيباني، بر لزوم رعايت برابري و عدالت در ارائه و بهبود کيفيت خدمات اين شرکت به کارکنان بانک مسکن تاکيد نموده و عنوان کردند: رضایت کارکنان با ارائه خدمات با کیفیت جلب شود.

به گزارش بانک برتر

مجمع عادی سالانه این شرکت از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی بانک مسکن با حضور مدیرعامل بانک مسکن، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت برگزار و گزارش جامعی از فعالیت‌های دوره منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ به حاضران ارائه گردید.

دکتر حسینی در این جلسه به اهمیت ارائه خدمات‌‌ رفاهی به منابع انسانی بانک به عنوان مهمترین فلسفه تاسیس شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی اشاره کرده و خطاب به مدیران آن عنوان کرد: مجموعه‌ خدماتی که توسط این شرکت به همکاران ارائه می‌ گردد می بایست ضمن برآوردن انتظارات ابلاغی از سوی بانک، دارای استانداردهای لازم و کیفیت بسیار بالایی باشد.

وی افزود: همکاران ما شایسته دریافت بهترین خدمات رفاهی می باشند و همه آنها در سراسر کشور می بایست از ظرفیت‌های این شرکت با رعایت مساوات و عدالت در توزیع خدمات بهره مند گردند.

مدیرعامل بانک مسکن بر لزوم ارتباط بیشتر و هماهنگی مدیران شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی با معاونت منابع انسانی بانک و نظارت بیش از پیش بر کیفیت ارائه خدمات رفاهی و ورزشی به همکاران تاکید نمودند .

در این جلسه همچنین دکتر مهدی لطفیان عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور منابع انسانی، انتظارات خود را در خصوص شفاف‌سازی اقدامات شرکت، توزیع و عملکرد اماکن اقامتی بانک و نحوه خدمات‌دهی به همکاران بیان داشت و چارچوب‌های مورد نیاز جهت دسترسی هرچه بهتر همکاران به اماکن و خدمات رفاهی و ورزشی را مطرح نمودند.

در پایان، پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ و افزایش سرمایه یک هزار میلیارد ریالی شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی به تصویب رسید .

شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن در سال ۱۳۸۳ با ماموریت تامین نیروی انسانی در بخش های خدمات، انجام فعالیت‌های ورزشی، هتلداری، ایجاد و بهره برداری از مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و اقامتی،ارائه خدمات پشتیبانی ، تدارکاتی، فنی و اداری به بانک مسکن، شرکت‌های تابعه بانک و دیگر ارگان‌ها تاسیس شده و در حال فعالیت می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا