اقتصادیبیمه

فروش ۹۰ درصد پرتفوی توسط نمایندگان، فروش دیجیتالی را سخت کرد

بانک برتر، اسماعیل دلفراز به چابک‌آنلاین، گفت:شرایط به جود آمده پس از شیوع ویروس کرونا، دربخش استفاده از تکنولوژی به گونه‌ای بود که صنعت بیمه  در برابر یک عمل انجام شده قرار گرفت.

وی، شرایط به وجودآمده براثر شیوع ویروس کرونا را یک فرصت برای صنعت بیمه برشمرد و افزود:بیش از ۹۰ درصد پرتفوی صنعت بیمه به صورت غیرمستقیم و توسط شبکه فروش انجام می‌شود و همین مساله باعث شده تا یک مقدار کار در بخش دیجیتالی شدن فروش، سخت‌تر شود.

دلفراز، به شرکت‌های بیمه بزرگ دنیا اشاره کرد و ادامه داد: شرکت‌هایی مانند اکسا و آلیانز از سال ۲۰۱۴ به صورت پیشرو همه محصولات خود را آنلاین عرضه می‌کنند و در این بخش تمرکز کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، اظهار کرد که این شرکت بیمه‌ای در بخش دیجیتالی شدن تمرکز داشته و به همین منظور درچارت سازمانی خود مدیریت جداگانه‌ای برای کسب و کار دیجیتال در نظر گرفت چراکه باور دارد این اتفاق دیر یا زود در صنعت بیمه رخ خواهد داد.

دلفراز، به اقدامات انجام شده در بیمه ملت و صدور آنلاین بیمه نامه از سوی این شرکت در سالجاری، اشاره کرد و گفت: بیمه ملت از نرم افزار خاص خود استفاده می‌کند که همین مساله به چابکی آن کمک کرده، ضمن اینکه قراردادهای مختلفی در این زمینه منعقد شده و اولین پلتفرم بیمه‌ای کشور بنام تک ملت هم راه‌اندازی شده است.

وی، تاکید کرد که حرکت صنعت بیمه به سمت دیجیتالی شدن، رضایتمندی بیمه‌گذاران را به‌دنبال خواهد داشت و شرکت بیمه ملت هم تفاهم نامه‌های همکاری با مجموعه‌های در این زمینه بسته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا