بیمه

بیمه آرمان از پروژه ملی inex رونمایی کرد.

بانک برتر، کامبیز پیکارجو مدیر عامل بیمه آرمان در نشست خبری روز یک شنبه که به صورت آنلاین برگزار شد، با ملی خواندن این طرح گفت: تمام مرزهای زمینی و هوایی کشور شامل اجرای این طرح می باشند و از مزایای آن سرعت و دقت در صدور بیمه نامه است که بدون تخلف انجام می شود.

مدیر عامل بیمه آرمان مدت این بیمه نامه را ۹۱ روزه اعلام کرد و قیمت آن را تا مبلغ ۵ یورو تخمین زد.

وی در ادامه در خصوص بازار سهام عنوان کرد: بیمه آرمان در سال ۹۷ با زیان مواجه شد اما با کنترل پرتفو و اصلاح استراتژی ها توانست به سود برسد. ما سعی کردیم قوی تر وارد بازار سهام شویم و به سودآوری مستمر برسیم.

پیکارجو خاطر نشان کرد: در اردیبهشت سال آینده مجمع این شرکت برگزار می شود.

حمیدرضا حسنخانی معاون اجرایی شرکت در این مراسم بیان کرد: این طرح ملی برای ساماندهی مدیریت مرزها و صدور بیمه نامه اتباع خارجی است.

حسنخانی در ادامه افزود: ۴۰ دستگاه از این طرح در کشور نصب شده که بعد از دوران کرونا و بازگشایی مرزها به صورت عملیاتی اجرا و بیمه نامه ها به صورت کاملا مکانیزه صادر می شوند.

معاون اجرایی شرکت با اعلام اینکه این دستگاه قابلیت دریافت زبان های زنده دنیا را دارد، گفت: این دستگاه با دریافت ارزهای بین المللی و بدون ورود اطلاعات و پول کشور مبدا، امکان ارائه بیمه نامه را دارد و همچنین مجهز به کد رهگیری بیمه مرکزی است.

حسنخانی سرمایه گذاری این پروژه ملی را ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرد و عنوان کرد اجرای عملیاتی این طرح به ارزآوری و ارتقاء صنعت بیمه کشور می انجامد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا