اقتصادی

تفاهم نامه برگزاری اولین نمایشگاه مجازی بانوان کارآفرین در بستر هایپراکسپو امضاء شد

به گزارش بانک برتر: دکتر مصدری رییس هیئت مدیره هایپراکسپو از امضای تفاهم نامه برگزاری نمایشگاه مجازی بانوان کارآفرین، در فرمانداری تهران خبر داد و گفت: پلتفرم هایپراکسپو پذیرای تمامی سازمان های دولتی و خصوصی برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی و برگزارکننده رویدادهای فناورانه به صورت مجازی می باشد و مشتریان این بستر هوشمند مجازی می توانند امکانات و ویژگی های نمایشگاه ها و رویدادهای فیزیکی را دریافت کنند.

مصدری اثرات و نتایج این همکاری در بستر مجازی را کاهش هزینه ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد.

رییس هیئت مدیره هایپر اکسپو در خصوص برنامه ریزی و پشتیبانی نمایشگاه مجازی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت ۵ روز در ماه برای حداکثر ۲۰۰ بانوی کارآفرین معرفی شده از سوی بخش زنان و خانواده فرمانداری تهران بر روی پلتفرم هایپراکسپو برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: برگزاری افتتاحیه و نشست خبری آنلاین در سالن همایش های آنلاین هایپراکسپو با حضور تیم پخش زنده به مدت ۴ ساعت اجرا می شود.

مصدری خاطرنشان کرد: در صورت درآمدزایی از ثبت نام اسپانسرها، ۵ کارگاه آموزشی حداکثر ۶۰ دقیقه ای به صورت آنلاین در سالن کارگاه های هایپراکسپو قابل اجرا است.

دکتر سروری معاون سیاسی فرمانداری تهران  ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجرو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد: مبحث فرهنگ سازی در استفاده از صنعت الکترونیک بسیار مهم قلمداد می شود و و پلتفرم نمایشگاه مجازی یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این مورد است .

سروری امضای تفاهم نامه برگزاری نمایشگاه مجازی بانوان را رویدادی مهم برشمرد وگفت: پیدایش ویروس کووید ۱۹ سرمنشا پیشرفت صنعت الکترونیک شد و آن را می توان نقطه اوج دنیای مجازی دانست.

معاونت سیاسی فرمانداری تهران با اعلام دیدگاه مقام معظم رهبری به نخبگان و شرکت های دانش بنیان که در زمینه صنعت الکترونیک فعالیت می کنند گفت:  پیگیری های ایشان بسیار ارزشمند است و این حرکت رهبری و نگاه ایشان به این صنعت باعث می گردد تا نخبگان بدانند که عالی ترین مقام کشور بصورت دلسوزانه دنبال رفع موانع این عزیزان هستند .

 

نازنین مسگرزادگان مشاور امور بانوان فرمانداری استان تهران نیز با ابراز خوشحالی نسبت به اجرای این نمایشگاه مجازی عنوان کرد:  قطعا توانمندی بانوان بسیاربالاست و نقش زنان در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه بی بدلیل است.

مسگرزادگان تاکید کرد: این فرصت برای ۲۰۰ بانوی کارآفرین ایجاد شده و توانمندی های فرمانداری تهران پشتوانه اجرای این نمایشگاه برای بانوان است.

لازم به ذکر است، مدت اجرای این تفاهم نامه از تاریخ ۵ بهمن سال جاری لغایت ۵ شهریور سال ۱۴۰۰ می باشد.

علاقمندان می توانند جهت استفاده از خدمات پلتفرم هایپر اکسپو به  آدرس https://hyperexpo.ir/fa مراجعه کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا