بانک

کاهش NPL بانک ملی به ۵ درصد

بانک برتر، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی (NPL) از مهمترین شاخص های ارزیابی فعالیت بانک هاست و بهبود آن در بانک ملی ایران طی سالهای اخیر به طور جدی در دستور کار بوده است.
صورت های مالی مصوب سال ۱۳۹۹ بانک ملی ایران نشان می دهد شاخص NPL این بانک روند نزولی خود که از سال ۱۳۹۵ آغاز شده بود را حفظ کرده است.
کاهش NPL با رعایت بهداشت اعتباری و نیز وصول مطالبات غیرجاری محقق می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا