اخبار یک

پروفسور ملک زاده دوباره نام زابل را بر سر زبان ها انداخت

بانک برتر،عشق و تعصب ایرانی ها بر زابل و سیستان هرگز بر کسی پوشیده نیست.این سرزمین خواستگاه مردان و زنان نام آوری است که تاریخ به آنهای می بالد،حالا پرچمدار این سرزمین افتخارآفرین پروفسور محمد شریف ملک زاده است او با قرار گرفتن در جمع ۳۰۰۰ دانشمند برتر دنیا نام ایران و ایرانی را به عنوان یک استاد و پژوهشگر برتر بر سر زبان ها انداخت.وقتی نشریه بین المللی word press نام پرافتخار پروفسور ملک زاده را در لیست برترین های علمی جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی قرار داد محافل علمی کشور بر خود بالید

عشق و تعصب ایرانی ها بر زابل و سیستان هرگز بر کسی پوشیده نیست.این سرزمین خواستگاه مردان و زنان نام آوری است که تاریخ به آنها می بالد،حالا پرچمدار این سرزمین افتخارآفرین پروفسور محمد شریف ملک زاده است او با قرار گرفتن در جمع ۳۰۰۰ دانشمند برتر دنیا نام ایران و ایرانی را به عنوان یک استاد و پژوهشگر برتر بر سر زبان ها انداخت.وقتی نشریه بین المللی word press نام پرافتخار پروفسور ملک زاده را در لیست برترین های علمی جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی قرار داد محافل علمی کشور بر خود بالید.

به گزارش اقتصادی برتر،محمد شریف ملک زاده، زاده زابل ، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر و مولف بیش از ۴۰ عنوان کتاب است، ملک زاده دارای نشان ملی جشواره شیخ بهایی و از مفاخر فرهنگی ایران به انتخاب انجمن آثار و مفاخر فرهنگی این کشور در سال ۱۳۹۵ است.

نشریه بین المللی word press نام پرافتخار پروفسور ملک زاده

وی مخترع نظریه جهان شمول MFT (گردشگری با علایق ویژه) است. پیشتر اعطای عنوان بنیان گذار و پدر علم نوین مدیریت گردشگری جهان نیز او را در زمره برترین های علمی جهان قرار داد.
این عنوان پس از تایید علمی نظریه MFT توسط اساتید دانشگاه های معتبر جهان و مقامات سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) طی نامه ای رسمی به تاریخ پانزدهم اکتوبر ۲۰۲۰ توسط اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه های جهان (IAUP) به وی ابلاغ شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا