بیمه

ارتقای خدمات خسارت سیار بیمه کوثر

بانک برتر، هم‌زمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب ، با هدف خدمت‌رسانی بهتر و جلب رضایت مشتریان، واحد خسارت سیار شرکت بیمه کوثر از ۲۲بهمن ۱۴۰۰ با ساختار جدید و تقویت‌شده در تهران آغاز به کار کرد و به تدریج در کل کشور اجرایی می‌شود.

اعظم علیزاده، ضمن تشکر از سرعت عمل و همکاری مدیر راهبری سرپرستی‌های استان تهران و همکاران مدیریت امور مشتریان و بازاریابی اجتماعی با مدیریت اتومبیل و همچنین همراهی شرکت ارزیابی سریر صدر آسایش در توجه به رسالت بیمه کوثر، گفت: هرچند بیمه کوثر پیش از این واحد سیار را ایجاد کرده بود؛ اما تجربه این چند سال نقاط ضعفی را به ما نشان داد و دیدیم که در برخی مسایل آن‌گونه که انتظار و مطلوب مشتری است، کار پیش نمی‌رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا