اقتصادیخودرومهم ترین اخبار

قیمت بازار خودروی برلیانس چقدر است؟ / افزایش ۱۰ میلیونی در یک هفته و ۶۰ میلیونی در یک ماه!

به گزارش بانک برتر؛ قیمت بازار خودروی برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰  ۸۳۰ میلیون تومان است.قیت این خودرو در یک هفته اخیر ثابت بوده اما نسبت به ابتدای زمستان افزایش ۸۰ میلیون تومانی دارد.

خودروی برلیانس H۳۳۰ دنده ای مدل ۱۴۰۰ در بازار ۶۳۵ میلیون تومان معامله می شود.  این مدل برلیانس در این هفته ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است قیمت این خودرو در یک ماه گذشته ۷۵ میلیون گران شده است.

قیمت خودروی برلیانس H۳۲۰  اتوماتیک هم در بازار ثابت بود. این خودرو ۸۱۰ میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به یک ماه اخیر ۹۵ میلیون افزایش داشته است.

خودروی برلیانس H۳۲۰ دنده ای مدل ۱۴۰۰ در بازار ۶۲۰ میلیون تومان شد. قیمت این مدل در یک هفته ۱۰ میلیون و از ابتدای زمستان امسال ۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت بازار برلیانس H۲۳۰ دنده ای ۴۸۵ میلیون تومان است. این خودرو در هفته گذشته ۵ میلیون افزایش قیمت داشته است. همچنین با مقایسه قیمت روز با قیمت ماه گذشته شاهد افزایش ۴۵ میلیونی این مدل برلیانس هستیم.

خودروی برلیانس کراس ۱۳۹۸در بازار ۷۶۰ میلیون تومان معامله می شود قیمت این خودرو نسبت به ماه گذشته ۸۰ میلیون تومان رشد کرده است.

منبع: اقتصاد انلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا