اخبار یکمهم ترین اخبارنفت و انرژی

علی یاری مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر: کمبود اکسیژن پتروشیمی های سبلان، دنا و کیمیا به طور کامل مرتفع می شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش بانک برتر؛ علی یاری مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر و مقیمی قائم مقام هلدینگ پتروفرهنگ روز گذشته از شرکت دماوند انرژی عسلویه به عنوان تامین کننده یوتیلیتی متمرکز در فاز ۲ مجتمع های پتروشیمی عسلویه بازدید و در جلسه مشترک با مدیرعامل این پتروشیمی بر تسریع روند تکمیل فاز دو ASU  این واحد تاکید کردند.

مدیرعامل انرژی سپهر پس از این بازدید گفت: طی پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی با مدیرعامل شرکت دماوند مقرر شد از نیمه خرداد ماه سال جاری، واحد دومASU دماوند به عنوان تامین کننده اکسیژن پتروشیمی های سبلان، دنا و کیمیاپارس خاورمیانه تکمیل و یکی از مشکلات اساسی این شرکت ها مرتفع گردد.

علی یاری افزود: تداوم تولید در سبلان و کیمیا و همچنین تسریع پیشرفت پروژه دنا به عنوان دو برنامه اصلی هلدینگ پتروفرهنگ (به عنوان سهامدار عمده انرژی سپهر) در سال جاری به رفع مشکلات بنیادی این شرکت ها از جمله تامین اکسیژن وابسته است که الحمدالله با پیگیری های صورت گرفته در انرژی سپهر و پتروفرهنگ و همچنین همکاری پتروشیمی دماوند این مهم انجام خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: روز گذشته و در راستای شعار سال، ظرفیت تولید در سبلان به ۸۵ درصد رسید تا در سال پیش رو شاهد تولید دو برابر محصول متانول نسبت به سال گذشته باشیم. تامین اکسیژن مورد نیاز سبلان از دماوند، ضامن تولید خواهد بود از این رو افزایش مجدد تولید در سبلان تا ۱۰۰درصد ظرفیت را در دستور کار قرار خواهیم داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا