اخبار یکبانکمهم ترین اخبار

از جیب ملت به جیب ملت!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش بانک برتر؛ به نقل از رصد روز، بررسی صورتهای مالی حسابرسی نشده بانک ملت در پایان سال قبل حاکی از افزایش ۵۷ درصدی میزان تسهیلات این بانک به بخش خصوصی دارد در حالیکه میزان مطالبات این بانک از شرکتهای فرعی و وابسته رشد تصاعدی ۲۵۱ درصدی را به ثبت رسانده است.

سایر بررسی ها مؤید آنست که میزان تسهیلات بانک ملت به بخش دولتی ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده و به عبارت دیگر مجموع افزایش تسهیلات این بانک به دو بخش خصوصی و دولتی در انتهای سال قبل به ۷۹ درصد می رسد در حالیکه مطالبات این بانک از شرکتهای فرعی و وابسته به تنهایی ۲۵۱ درصد رشد داشته که جای تأمل دارد.

اشاره به این نکته ضروری می نماید که شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت بزرگترین سهامدار این بانک در پایان سال قبل با ۱۸.۳۸ درصد سهام بودند و دولت نیز سهم ۱۱.۱۶ درصدی در این بانک داشت که البته این موضوع نیز ترمز افزاش مطالبات بانک ملت از شرکتهای فرعی و وابسته را نکشید.

گفتنی است بیشترین میزان رشد شاخصه های مالی بانک ملت در صورتهالی مالی حسابرسی نشده منتهی به پایان سال قبل با ۲۵۱ درصد رشد مربوط به مطالبات این بانک از شرکتهای فرعی و وابسته است!!!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا