اخبار یکاقتصادیمهم ترین اخبار

بهره‌گیری شستان از تجربه و انگیزه جوانی در انتصابات

به گزارش بانک برتر؛ دوره تحول شستان با بهره‌گیری توامان از نیروهای توانمند و باتجربه و در کنار آن نیروی جوان و متعهد و با انگیزه ادامه دارد. برهیچکس پوشیده نیست که موفقیت و سربلندی در شرکت‌های بزرگ بدست نخواهد آمد مگر با استفاده همزمان از مولفه‌های تجربه و جوانی.

طی دوره مدیریتی جدید نیز همین مسیر برای شرکت‌های گروه شستان انتخاب شده و همچنین حداکثر استفاده از نیروهای درون گروهی نیز در اولویت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شستان در همین راستا در جدیدترین احکام صادر شده توسط داود عباسی؛ مدیرعامل شستان، ملیحه کرمی به سمت معاونت امور شرکت‌ها و بهره‌وری، بهزاد انصاری و محمد سجاد باتمانی در سمت‌های مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی بدرشرق و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منصوب شده‌اند.

حسنعلی حبیبی؛ معاون اجرایی شستان در آئین تکریم و معارفه‌ای که در روز ۴ شنبه ۲۹ مهر در سالن جلسات شستان برگزار گردید، ضمن تشکر از بهرام گلشنی در دوره تصدی سرپرستی شرکت پتروشیمی بدرشرق، احکام صادر شده را به کرمی، کمالی، انصاری و باتمانی ابلاغ و گفت: فعالیت در گروه شستان از این جهت اهمیت دارد که عواید و سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها، تامین‌کننده حقوق بخشی از جامعه است که در سخت‌ترین شرایط با فداکاری و ایثارگری‌شان، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

ملیحه کرمی با سابقه ۵ سال مدیریت در ستاد شستان به سمت معاونت امور شرکت‌ها و بهره‌وری منصوب و احمد کمالی هم مشاور مدیرعامل در امور شرکت‌ها شد. بهزاد انصاری که از سال ۱۳۹۴ در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه سابقه کار اجرایی از جمله مدیریت اجرایی و سرپرستی این شرکت را دارد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره پتروشیمی بدرشرق شد تا با تجربه و توانایی خود در امور اجرایی بتواند این پروژه مهم شستان در شهرک پتروشیمی مکران را به سرانجام برساند.

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز با حکم مدیرعامل شستان از این پس توسط باتمانی جوان اداره خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا