خبرمهم ترین اخبارنفت و انرژی

در دیدار دکتر زمان‌پور با وزیر نفت صورت گرفت

پایگاه خبری،تحلیلی بانک برتر
پایگاه خبری،تحلیلی بانک برتر

تاکید وزیر نفت بر رفع موانع اجرایی پروژه‌های نفتی، پالایشی و پترو‌پالایشی در هلدینگ صباانرژی
دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و مهندس جواد اوجی، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در نشستی، آخرین وضعیت روند پیشرفت پروژه‌های پالایشی و پترو‌پالایشی را در شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ صباانرژی، در این نشست، دکتر زمان‌پور ضمن قدردانی از حمایت و هم‌افزایی وزارت‌خانه‌های نفت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در پیگیری پروژه‌های در دست اجرای شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، خواهان تداوم همکاری‌ها و رفع موانع اجرایی تحقق برنامه‌های مشترک شد.

همچنین، جواد اوجی وزیر نفت بر رفع موانع اجرایی پروژه‌های نفتی، پالایشی و پترو‌پالایشی در هلدینگ صباانرژی تاکید و حمایت وزارت نفت را از توسعه این پروژه‌ها اعلام کرد.

یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مورد حمایت وزارت نفت در هلدینگ صباانرژی، مگاپروژه پتروپالایش بختیاری (پارسوماش صباانرژی) با ارزش سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد یورو است که عملیات اجرایی آن به زودی در منطقه زیلایی مسجدسلیمان آغاز می‌شود.

در فرایند این پروژه، افزون بر اشتغال ۷۰۰۰ نفر در دوره ساخت و ۳۵۰۰ نفر در دوره بهره‌وری، سالانه ۲ میلیون تن از هر یک از محصولات مشتقه‌ یعنی LPG ، پلی اتیلن، گوگرد و +C5 و ۱۱ میلیون مترمکعب گاز متان در روز تولید خواهد شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا