اخبار یکبورسخبر

شایسته سالاری جای رابطه گرایی را در پترو فرهنگ گرفت

پایگاه خبری،تحلیلی بانک برتر
پایگاه خبری،تحلیلی بانک برتر

دکتر جواد زارع پور سرپرست پتروفرهنگ در هفته اخیر اقدام به صدور احکام مدیریتی افراد متخصص و باسابقه کرده که با استقبال کارشناسان و افراد دلسوز مواجه شده زیرا معتقدند این انتصابات می تواند به بهبود عملکرد هلدینگ پتروفرهنگ و توسعه فعالیت‌های این شرکت کمک کند.

در این راستا، بررسی سوابق افراد منصوب شده توسط دکتر زارع پور نشان می دهد که این افراد از دانش و تجربه کافی برای تصدی این مناصب برخوردار هستند.

علی معاضدی معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی هلدینگ، دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی برق کنترل از دانشگاه پلی تکنیک است. او سوابق مختلفی از جمله مدیر تحقیق و توسعه دیویژن تجهیزات گروه فولمن، مدیر SBU کیفیت توان گروه فولمن، تحلیل‌گر سرمایه‌گذاری و مشاور مدیرعامل پتروفرهنگ، نایب رییس هیات مدیره پتروشیمی آریا و مشاور تامین مالی و قراردادی شرکت هواپیمایی اروان را در کارنامه خود دارد.

نقی منافی معاون مالی و تامین منابع هلدینگ، تحصیلات کارشناسی حسابداری از دانشگاه نفت و کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه تهران را دارد. او پیش از این مدیر مجامع و شرکت‌های هلدینگ پتروفرهنگ بوده است.

منافی همچنین سوابقی از جمله مدیر مالی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رئیس حسابداری پروژه‌ها و تامین مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، معاون مدیر مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت و همچنین عضو هیئت مدیره شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت را در کارنامه خود دارد.

مهندس سلبعلی کریمی معاون نظارت و امور شرکت‌های هلدینگ، دارای مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعت نفت است. او سوابق مختلفی از جمله مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، معاون مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب، مدیر پروژه طرح توسعه میدان نفتی دارخوین، مشاور معاون تولید شرکت ملی نفت ایران، مشاور معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و معین طرح‌های توسعه پارس جنوبی را در کارنامه خود دارد.

با توجه به سوابق و تجارب این افراد، می توان گفت که انتصابات دکتر زارع پور در پتروفرهنگ اقدامی مثبت و شایسته است. این انتصابات می تواند به بهبود عملکرد هلدینگ پتروفرهنگ و توسعه فعالیت های این شرکت کمک کند.

این انتصابات می‌تواند پیامدهای مثبتی برای هلدینگ پتروفرهنگ داشته باشد. افراد منصوب شده توسط دکتر زارع پور از دانش و تجربه کافی برای تصدی این مناصب برخوردار هستند. این امر می تواند به بهبود عملکرد هلدینگ پتروفرهنگ کمک کند، به توسعه فعالیت های هلدینگ پتروفرهنگ منجر شود و انگیزه کارکنان هلدینگ پتروفرهنگ را افزایش دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد مدیران بنگاه‌های اقتصادی به محض صدور ابلاع حکم مدیریتی خود اقدام به انتصاب تیم همراه همیشگی خود می‌کردند و نیروهای داخلی مورد بی مهری قرار می‌گرفتند اما پتروفرهنگ استفاده از نیروهای توانمند داخلی را در دوران مدیرت جدید در اولویت قرار داده است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا