اقتصادیخبرمهم ترین اخبار

رشد سود ۲ برابری نسبت به سال مالی گذشته در صندوق ذخیره فرهنگیان


مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: سود دوره مالی امسال نسبت به سال مالی گذشته ۲/۲ درصد رشد داشته و هلدینگ ۴۴۰۰ میلیارد تومان سود کسب کرده است که برای اولین بار به این عدد رسیده و رکورد ثبت کرده است.
به گزارش بانک‌ برتر ، نجف پور در نشست خبری که امروز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل شرکت و با حضور اصحاب رسانه انجام شد در خصوص تحقق مطالبات فرهنگیان، ارتقا و سودآوری صندوق، بهبود عملکرد مالی و راهبری توضیحاتی ارائه کرد.
وی گفت: در نظرسنجی‌ها مشخص شد که عمده مطالبه اعضای صندوق، تحقق ارزش مالکانه، شفافیت و سودآوری بوده است.
نجف‌پور بیان کرد: در خصوص ارزش مالکانه در حوزه های کلان آنچه که وعده داده بودیم به آن عمل کردیم و به مرحله اجرا رساندیم، تست آزمایشی آن را رفتیم و نمونه آن را در اختیار فرهنگیان قرار دادیم.
وی در خصوص ساماندهی حقوق و دستمزد اعضای صندوق و شفافیت در این زمینه تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک که شاید یک الی دو ماه طول نکشد، وضعیت حقوق و دستمزد کل کارکنان و مدیران در اختیار هیات مدیریت و هیات امنا قرار می‌گیرد و این شفافیت است.
وی ادامه داد: زیر ساخت‌ها را برای این امر فراهم کردیم، در حوزه تخصیص اعداد و ارقام و پرداخت‌ها چارچوب‌هایی را وضع کردیم که هر کسی در هر هلدینگ و شرکتی اعدادی که خودش تشخیص می‌دهد را به عزیزان خودش تخصیص ندهد.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در حاشیه این نشست همچنین از اعطای خدمات اعتباری حداقل ۵ میلیون تومانی جهت خرید کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و همچنین کالاهای اساسی به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: حداقل ۵ میلیون تومان در ماه خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت و معلمان از شبکه‌های متعامل کالایی در اختیار مجموعه معین می‌توانند کالاهای مصرفی، غیر مصرفی و اساسی زندگی خود را تامین کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا