خودرو

توماس توخل: مهم نیست با چه قرعه‌ای در لیگ قهرمانان روبرو شویم؛ عملکرد کیم و اوپامکانو فوق‌العاده بود

سرمربی بایرن مونیخ از شرایط تیم و بازیکنانش بسیار راضی است و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان دغدغه ذهنی او نیستطرفداری | در چارچوب هفته پانزدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان اشتوتگارت بود که در پایان این شاگردان توماس توخل بودند که موفق به یک پیروزی قاطع و بی‌نقص ۳-۰ در آلیانتس آرنا شدند.
با این پیروزی بایرن مونیخ با یک بازی و چهار امتیاز کمتر نسبت به بایرلورکوزن در جایگاه دوم قرار گرفته و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیم آلونسوست. توماس توخل پس از این برد ارزشمند خانگی در نشست خبری پس از بازی حاضر شد تا پاسخگوی اصحاب رسانه باشد.
عملکرد پاولوویچ:
هنوز نمی‌توانیم عملکرد امشب او را به اندازه کافی ارزیابی کنیم.
بازی مقابل اشتوتگارت:
قبل از بازی ابهامات زیادی وجود داشت. هری طی روزهای گذشته مریض بود اما خوشبختانه به موقع بهبود یافت. اوپا دیروز در تمرین نهایی تیم نبود، اما امروز تست داد و توانست بازی کند. دو هافبک مرکزی ما (کیمیش و گورتسکا) دیروز با تیم تمرین کردند اما امروز احساس ناراحتی داشتند و نتوانستند بازی کنند. آماده شدن در چنین شرایطی دشوار بود. اما در نهایت به خوبی اوضاع را حل و فصل کردیم.
آیا آرزوی خاصی برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا دارید؟
نه، نه، ما آرزوی هیچ چیزی نداریم. شعار ما این است: هر چیزی که پیش آید، خوش آید. ما سخت تلاش کردیم تا به خوبی مرحله گروهی را به پایان برسانیم. نباید خیلی به این مسائل توجه کرد و فقط باید مرحله به مرحله پیش رفت. اصلا منطقی نیست که بخواهید در مورد چنین چیزهایی گزافه‌گویی کنید و در مورد چیزهایی که چند ماه بعد اتفاق می‌افتد صحبت کنید. ما هنوز در ماه دسامبر قرار داریم و مهم نیست که فردا چه قرعه‌ای به ما می‌خورد. تمرکز ما روی بازی چهارشنبه برابر وولفسبورگ است.
کیم مین جائه:
او در کنار اوپامکانو در اولدترافورد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و این عملکرد خوب را امشب هم نشان داد. آنها نشان دادند که در چه سطحی می‌توانند بازی کنند. مین جائه و اوپا پس از بازی مقابل فرانکفورت واکنش فوق‌العاده‌ای از لحاظ بدنی و فکری نشان دادند. ما برای آنها خیلی خوشحالیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا