سیاسی

تن هاخ: مصاحبه فن دایک؟ موقعیت‌های جدی بازی برای ما بود؛ انتقادها برایم مهم نیستند

طرفداری | منچستریونایتد در غیاب تعدادی از بازیکنان کلیدی خود و در روزی بسیاری شکست این تیم را پیش‌بینی کرده بودند، در آنفیلد به تساوی ۰-۰ رسید. در این بازی آندره اونانا و رافائل واران عملکرد درخشانی داشتند و اگر راسموس هویلوند دقت بیشتری داشت، شاید شیاطین سرخ به گل هم می‌رسیدند. اریک تن هاخ در واکنش به بازی امروز تیمش گفت:طرفداری | منچستریونایتد در غیاب تعدادی از بازیکنان کلیدی خود و در روزی بسیاری شکست این تیم را پیش‌بینی کرده بودند، در آنفیلد به تساوی ۰-۰ رسید. در این بازی آندره اونانا و رافائل واران عملکرد درخشانی داشتند و اگر راسموس هویلوند دقت بیشتری داشت، شاید شیاطین سرخ به گل هم می‌رسیدند. اریک تن هاخ در واکنش به بازی امروز تیمش گفت:
باید همیشه برای نشان این باشگاه بجنگید. ما در بازی گاهی بالا بازی کردیم و گاهی در عمق دفاع قرار داشتیم. اگر می‌خواهیم در فصل جاری دستاوردی داشته باشیم نباید پایین‌تر از محدودیت‌های خاصی قرار بگیریم. باید ثبات بیشتری داشته باشیم. عملکرد خوبی داشتیم. نتایج لیورپول را در خانه دیده‌اید، امروز ما در آنفیلد کلین‌شیت کردیم. در نیمه دوم موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم. در ادامه باید یک امتیاز را دریافت می‌کردیم اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
نحوه دفاع ما تقریبا عالی بود. وقتی بازیکنی توپ را از دست می‌داد، هم‌تیمی او برای جبران در دسترس بود. فکر می‌کنم همین موضوع پیروزی بزرگی برای ما بود، باید در تمامی بازی‌ها آن را اجرا کنیم. همیشه باید برای دیگری بجنگیم. در منچستریونایتد همیشه این موضوع وجود دارد: «ما» در مقابله بقیه هستیم.
کوبی مینو؟ وقتی به اندازه کافی خوب باشید، پس به اندازه کافی بالغ شده‌اید. او امروز این موضوع را ثابت کرد. وقتی کوبی به انجام چنین بازی‌هایی عادت کند، لذت بیشتری از او خواهیم برد. او بازیکنی است که می‌تواند به حریف آسیب وارد کند.
صحبت‌های فن دایک؟ او نظر خودش را دارد.با الخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند، بهترین موقعیت‌های بازی را ما رقم زدیم.
انتقادها؟ شنیدن آن‌ها برایم مهم نیست. چند روز اخیر در کارینگتون دیده‌ام که همه مشتاق بازی برای این تیم هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا