خودرو

براهیم دیاز: بدون شک یکی از بهترین گل های کارنامه ام بود؛ ۲۰۲۴ زیبایی در انتظار ماست

براهیم دیاز و ثبت ۱۲ بازی در لالیگا با آمار ۳ گل و ۱ پاس گلبراهیم دیاز مقابل ویارئال با عملکردی که داشت، تشویق ایستاده برنابئو را به دست آورد.
طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، براهیم دیاز بعد از گل زیبایی که وارد دروازه ویارئال کرد و در پیروزی ۴-۱ تیمش نقش داشت، گفت:
فقط می خواهم پیام حمایتی برای داوید آلابا بفرستم؛ نمی دانیم چه اتفاقی افتاده اما هنگام تعویض احساس درد شدیدی می کرد و ناراحت بود. ما پشت او خواهیم بود.
من در بازی امروز بیشتر روی وظایف دفاعی تیم متمرکز بودم. نگرش و رویکری که در سراسر بازی نشان دادیم کلید پیروزی بود. ما گروهی از بازیکنان با استعداد هستیم، و می دانیم چطور از توپ استفاده کنیم تا موقعیت های زیادی خلق کنیم.
این از آن دسته حرکاتی بود که به طور مرتب تمرین می کنم و این بار نتیجه داد و وارد دروازه شد. از عملکرد امروز تیم هیجان زده ام. ما باید پیروز می شدیم و دقیقا این کار را انجام دادیم. خوشحالم که این پیروزی با گلزنی من همراه بود. بدون شک این یکی از بهترین گل های کارنامه ام بود، مخصوصاً که اینجا در برنابئو به ثمر رسید.
ما درک فوق العاده ای از بازی هم داریم، و در تمرینات هم همینطور است. همگی ارتباط مستحکمی داریم چون گروهی باورنکردنی و منسجم هستیم و این درون زمین هم قابل مشاهده است.
واقعاً خاص است، مخصوصاً در سانتیاگو برنابئو، که تحقق یک رویا بود. فقط می توانم از هواداران تشکر کنم چون همیشه اینجا با من بسیار خوب بوده اند. همه چیز به لطف آنهاست، بابت همه چیز ممنونم. آنها آن انرژی مضاعفی که درون زمین برای حمله یا دفاع با قدرت می خواهیم را می دهند. فوق العاده ممنونم که همیشه پشت ما بوده اند. حالا سال ۲۰۲۳ رو به پایان است اما مطمئنم که ۲۰۲۴ بسیار زیبایی هم در انتظار ماست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا