ورزشی

یاسرالمسحل: جام جهانی۲۰۳۴ مال ماست، تمام!

رییس فدراسیون فوتبال عربستان در گفتگو با شبکه SSC این کشور به قطعیت میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ اشاره کرد و گفت این خبر به صورت رسمی در سال جدید میلادی اعلام می‌شود.به گزارش ورزش سه، یاسر المسحل از تعامل کامل با فیفا خبر داد و بیان کرد که فیفا از میزان سرمایه‌گذاری این کشور در زمینه فوتبال اطلاع کامل دارد و در این مدت رییس فیفا به صورت مداوم به عربستان سفر می‌کند و شاهد برگزاری مسابقات مختلف در این کشور بوده است و از آمادگی کامل ما برای میزبانی جام‌جهانی مطلع است.
المسحل در این‌ گفتگو از برنامه‌های بلندمدت این کشور برای لیگ فوتبال عربستان نیز صحبت کرد. در بخشی از این‌ تماس تلفنی به حمایت همه‌جانبه دولت عربستان برای پیشرفت فوتیال این کشور تشکر کرد و گفت: هر کشوری برای پیشرفت ورزش نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد و دولت عربستان هم از اهمیت بالای فوتبال به عنوان یک ورزش مردمی  باخبر است و این یک دلیل‌بسیار مهم برای حمایت از آن به شمار می‌رود.
وی در پاسخ به پرسش مجری برنامه در مورد تاثیر حضور بازیکنان خارجی در لیگ این کشور نیز این‌گونه پاسخ داد:حضور ستارگان فوتبال جهان در این فصل از لیگ، باعث شد که در ۱۶۰ کشور جهان مسابقات این کشور بیننده داشته باشد که این امر در بالا رفتن سطح کیفی رقابت‌ها و توجه به زیرساخت‌ها نقش بسزایی ایفا کند.هم‌اکنون نیز ستارگان زیادی درخواست حضور در لیگ این کشور را برای حضور در باشگاه‌های عربستانی را دارند که این امر باعث تلاش بیشتر ما برای بالا بردن سطح مسابقات را به همراه دارد.
یاسر المسحل در پایان صحبت‌ها نیز به برنامه این فدراسیون برای افزایش تعداد سهمیه بازیکنان خارجی هر باشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا