ورزشی

بازگشت ناگهانی سرمربی مشهور به لیست والیبال ایران

سرمربی مشهور دنیای والیبال دوباره به لیست نامزدهای تیم ملی اضافه شد.به گزارش “ورزش سه”، ویتالی هاینن سرمربی اهل کشور بلژیک که در حال حاضر هدایت باشگاه زنان نیلوفر بلدیه اسپور ترکیه و تیم زنان آلمان را برعهده دارد، با اعلام فدراسیون والیبال به یکی از گزینه‌های تیم ملی والیبال تبدیل شده است.
در قرارداد ویتالی هاینن با تیم ملی والیبال زنان آلمان یک بند فسخ وجود دارد که می‌تواند در صورت پیشنهاد از تیم‌های دیگر قرارداد خود را فسخ کند و همین بند می‌تواند وحید مرادی و فدراسیون والیبال را امیدوار به مذاکره با او بکند.
البته شخص ویتالی هاینن نیز که مدتی است از دنیای والیبال در بخش مردان فاصله گرفته شاید بی میل نباشد تا دوباره و این بار با تیم ملی والیبال ایران پا به عرصه مسابقات بگذارد. البته یکی از دلایلی که شاید حضور او در تیم ملی والیبال ایران را سخت کند رفتارهای او است که شاید با فرهنگ ایرانی‌ها هم‌خوانی نداشته باشد و شاید همین موضوع فدراسیون را از مذاکره با او مایوس کند.
قرار است فدراسیون والیبال ایران پس از جلسه کمیته فنی سرمربی تیم ملی والیبال ایران را که به یک داستان بلند بالا تبدیل شده انتخاب کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا