ورزشی

رونمایی از ۱۱ بازیکن سپاهان بدون ۱۰ نفر!

ژوزه مورایس به سختی نفرات اصلی خود در دیدار مقابل گل‌گهر را انتخاب کرد.به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال سپاهان که پس از بازگرداندن چهار امتیازِ کسر شده، در حال حاضر با یک مسابقه کمتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته، امروز در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر، از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر سیرجان به مصاف این تیم خواهد رفت.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی مسابقه امروز مقابل گل‌گهر سیرجان را آغاز می‌کند که سید پیام نیازمند، هادی محمدی، احسان پهلوان، رضا شکاری، رضا اسدی، کاوه رضایی، رامین رضاییان، برایان دابو، سیاوش یزدانی و محمد کریمی را بخاطر محرومیت از سوی کمیته انضباطی، اخراج در بازی قبلی یا مصدومیت در اختیار ندارد و به همین دلیل ژوزه مورایس در غیاب این ۹ نفر کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش داشت.
نیما میرزازاد در غیاب پیام نیازمند دوباره به ترکیب رسیده و گلر اصلی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان است.
محمد قربانی با رفع محرومیت به ترکیب بازگشته و در کنار محمد دانشگر دو مدافع میانی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان هستند.
آریا یوسفی در غیاب رامین رضاییانِ مصدوم مقابل گل‌گهر بازی می‌کند و میلاد زکی‌پور نیز با پایان محرومیت به سمت چپ خط دفاعی طلایی پوشان رسیده است.
ارشیا سرشوق و محمدجواد حسین‌نژاد، دو بازیکن جوان سپاهان در خط میانی این تیم به کار گرفته شده‌اند و فرشاد احمدزاده و علی احمدی نیز وینگرهای راست و چپ برابر گل‌گهر هستند.
شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر نیز در راس خط حمله طلایی پوشان برابر گل‌گهر دیده می‌شوند و امید اصلی گلزنی اصفهانی‌ها هستند.
ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر را این ۱۱ بازیکن تشکیل می‌دهند:
نیما میرزازاد، محمد قربانی، محمد دانشگر، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، ارشیا سرشوق، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، علی احمدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا