ورزشی

آلکاراس: از نتیجه بازی تیمم مقابل پرسپولیس راضی نیستم اما از سبک بازی‌مان رضایت دارم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: از یک طرف از نتیجه راضی نیستم، اما از سبک بازی و تلاش بازیکنانم رضایت دارم.به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لوکاس آلکاراس پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل پرسپولیس در نشست خبری این بازی اظهار داشت: به تیم پرسپولیس بابت برد امروزشان تبریک می‌گویم. به بازیکنان تیم خودم نیز تبریک می‌گویم. از یک طرف از نتیجه راضی نیستم، اما از سبک بازی و تلاش بازیکنانم رضایت دارم و از انرژی که در بازی گذاشتند خیلی راضی هستم.
پیروزی حداقلی پرسپولیس مقابل نسخه اسپانیایی نساجی/ تیمِ یحیی فقط برد! + فیلم
وی ادامه داد: تیم پرسپولیس یک موقعیت داشت و همان هم تبدیل به گل شد. در طول بازی یادم نمی‌آید دروازه‌بان ما بدون صحنه گل، واکنش دیگری داشته باشد. نیمه اول یک تک موقعیت روی دروازه پرسپولیس داشتیم، اما در نیمه دوم کلاً بازی دست ما بود و در زمین پرسپولیس بازی می‌کردیم. به نظر من حداقل می‌توانستیم یک امتیاز را در این بازی بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد: نقاط مثبتی در بازی امروز برای ما رقم خورد و از چند بازیکن جوان‌مان در این مسابقه استفاده کردیم. دو جلسه تمرین زمان زیادی برای من نبود و نیاز به زمان بیشتری داریم. ما باید ابتدا کار ریکاوری بازیکنان را انجام دهیم و بعد از آن روی مسائل تاکتیکی کار کنیم. امروز کار را با هم شروع کردیم و خوشبختانه یک پیشرفتی هم داشتیم و در بازی امروز شاهد آن بودیم و در بازی‌های بعد نتایج بهتری خواهیم گرفت و برای برد بازی خواهیم کرد.
ادامه دارد…

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا