ورزشی

احمقانه‌ترین تصمیم پپ مقابل آرسنال بود!

رالف اووه شافرت، نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، می‌گوید در این نسل از تیم ملی فوتبال آلمان هیچ رهبری وجود ندارد.به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان تابستان ۲۰۲۴ میزبان رقابت های جام ملت های اروپا است. توقعات زیادی از این تیم برای عملکردی در خور در این تابستان وجود دارد، هرچند که نتایج اخیر این تیم در بازی های دوستانه زیاد امیدوارکننده نیست. این تیم در آخرین بازی های خود در ماه نوامبر در دیدار مقابل ترکیه و اتریش شکست خورد تا هواداران خود را نگران کند.
حالا نایب رئیس فوتبال آلمان اعتراف می‌کند که این نسل از تیم ملی این کشور از نبود یک رهبر ذاتی در زمین رنج می برد. او در مصاحبه ای گفت:”هیچ یک از تیم‎‌ها در بوندسلیگا بازیکن برجسته‌ای با خصوصیات یک رهبر با ملیت آلمانی ندارد. من نمی توانم هیچ کسی را به خاطر بیاورم.” خبرنگار بعد از این جمله او گفت:” یوشوا کیمیش قرار است در بایرن یک رهبر باشد.”
شافرت به این حرف پاسخ تندی داد: “تو خودت هم می‌گویی قرار است که باشد. اما تاکنون که چنین چیزی را ندیده‌ایم. ایلکای گوندوگان را ببینید، به طور عجیبی، برای باشگاهش فوق العاده بازی می کند و بعد وقتی او را در تیم ملی می بینید، حرکاتش تعجب آور هستند. از خودم گاهی می‌پرسم: “آیا او برادر دوقلوی کم استعدادش را به زمین فرستاده است؟” من متوجه این تضادها نمی شوم. من در مورد یورو سال آینده شدیدا نگران هستم. از نظر پتانسیل، ما می توانیم خیلی در این رقابت ها جلو برویم. اما این فرم فعلی برای من قابل قبول و درک نیست. فکر نمی‌کنم چیزی تقصیر مربی باشد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا