ورزشی

عکس| دزد به خانه جک گریلیش زد/ وحشت نامزد و والدین ستاره منچسترسیتی از حضور سارقین در خانه

هنگامی که ستاره منچسترسیتی مشغول بازی با اورتون بود خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفت و یک میلیون پوند ساعت و جواهراتش دزدیده شد.خانواده وحشت‌زده جک گریلیش هنگام ورود گروهی از سارقان به خانه، دکمه‌های خطر را به صدا درآوردند. حدود ده نفر از اقوام گریلیش در خانه جمع شده بودند تا بازی ستاره منچسترسیتی مقابل اورتون را از تلویزیون تماشا کنند که صداهایی از طبقه بالا شنیدند و سگ‌ها دیوانه‌وار سر و صدا می‌کردند. ساشا آتوود نامزد گریلیش، والدین، پدر بزرگ، دو خواهر و برادرش سعی کردند در این خانه ناآشنا که جک درست قبل از کریسمس به آن نقل مکان کرده بود جایی برای پنهان شدن پیدا کنند.
پلیس بلافاصله در محل حاضر شد و هلیکوپتر به جستجوی اطراف مشغول شد. به همسایه‌ها گفته شد که در خانه بمانند و درها را قفل کنند. با وجود امنیت زیاد و حصارهای اطراف خانه مجلل جک، سارقین موفق به ورود به منزل شدند و با یک میلیون پوند ساعت و جواهرات فرار کردند. بازیکن ۲۸ ساله انگلیسی پس از پیروزی ۳-۱ سیتی بلافاصله به خانه برگشت و روز بعد در حال بررسی مسیرهای کنار ملک ۵.۶ میلیون پوندی خود در چشایر دیده شد.

یک منبع آگاه به سان گفت: «خانواده واقعا از ترس شوکه شدند. سارقین ساعت و جواهرات زیادی را با خود بردند. این حمله زمانی اتفاق افتاد که مسابقه منچسترسیتی و اورتون از تلویزیون به صورت زنده پخش می‌شد و تمام خانواده در طبقه پایین مشغول تماشای بازی بودند. کسی آسیب ندید اما همه به شدت وحشت کردند. این ملک بزرگی است بنابراین جای تعجب ندارد که کسی در ابتدا متوجه ورود سارقین نشد. خانواده برای اولین بار بود که به این خانه می‌آمدند و با آن آشنایی نداشتند.»
جک و ساشا سال گذشته این عمارت هفت خوابه را خریدند اما به تازگی به آن نقل مکان کردند. خانه آنها دارای یک سکوی هلیکوپتر، دریاچه قایق‌سواری و ماهیگیری، انبار شراب، زمین تنیس، زمین گلف و زمین‌های فوتبال و کریکت است. پلیس به خانه تک تک همسایه‌ها سر زد به این امید که در فیلم دوربین‌های مداربسته بتواند سرنخی پیدا کند.

دقایقی پس از پایان بازی به جک در مورد این اتفاق خبر دادند و او بلافاصله خود را به خانه رساند. همسایه‌ها گفتند که پنج ون پلیس در محل حاضر شدند و یک هلیکوپتر پلیس با نور قرمز در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بالای سر خانه و در اطراف می‌چرخید.
کسی تا الان دستگیر نشده و تحقیقات پلیس ادامه دارد.
بیشتر بخوانید: ثروتمندترین فوتبالیست‌های تیم ملی چه کسانی هستند؟/ کاپیتان صدرنشین نیست؛ رابین‌هود در بالای لیست جا خوش کرد!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا