ورزشی

سون: با شکست افتضاح دیشب از خواب بیدار می‌شویم!

سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام، می‌گوید شکست سنگین دیشب تیمش مقابل برایتون باید آنها را از خواب بیدار کند.به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام در بازی خارج از خانه مقابل برایتون در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، ۴-۲ شکست خورد. این تیم در ابتدا ۴ گل دریافت کرد و در دقایق پایانی کمی موتورش روشن شد اما زمان فقط برای جبران دو گل خورده کفایت کرد.
سون، که عملکرد چندان خوبی به‌خصوص در نیمه اول نداشت، در مصاحبه بعد از بازی گفت: “این نمایش اصلا در حد شخصیت تیم ما نیست. این عملکرد به هیچ‌وجه به سطحی که ما می‌خواهیم داشته باشیم نزدیک هم نبود. ما اشتباهات خود را می‌دانیم اما اکنون زمان آن نیست که انگشت اتهام را به سمت یکدیگر ببریم زیرا بازی‌های لیگ به سرعت پیش می‍‌روند و وقت متوقف شدن روی این بازی را نداریم.
نکته مثبت برای ماه ۱۵ دقیقه پایانی بود. اگر در هر بازی مانند ۱۵ دقیقه آخر بازی نکنیم، با مشکل مواجه خواهیم شد و این باید یک زنگ خطر بزرگ برایمان باشد و بیدارمان کند. از نیمه اول بسیار بدی که داشتیم باید برای ادامه راه درس بگیریم. اینکه مصدومان زیادی، ۱۰ نفر، هم داریم نباید توجیه بی‌انگیزگی برای ما بشود. وگرنه فقط این فصل را با حسرت به پایان می‌بریم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا