ورزشی

رکوردی دیگر برای امباپه: پادشاه پارک دو پرنس!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، به بهترین گلزن تاریخ ورزشگاه پارک دو پرنس تبدیل شد.به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن امشب با نتیجه ۲-۰ تولوز را در سوپرجام فرانسه شکست داد و سال خود را با یک جام آغاز کرد. گل دوم این تیم را کیلیان امباپه در آخرین دقایق نیمه اول بازی به ثمر رساند و خیال تیمش را تا حد زیادی راحت کرد.
این گل برای امباپه رکورد دیگری را هم به همراه داشت. او با گل امشبش به رکورد ۱۱۱ گل در ورزشگاه پارک دو پرنس رسید و از ادینسون کاوانی عبور کرد. او ماه گذشته هم موفق شده بود تبدیل به بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن تبدیل شود. او در حال حاضر و تنها با ۲۵ سال سن در ۲۸۳ بازی برای پاریس  ۲۳۳ گل به ثمر رسانده است. عملکرد فصل جاری او هم بسیار چشمگیر بوده است و تنها در لیگ یک فرانسه و در ۱۶ بازی، ۱۸ گل برای تیمش به ثمر رسانده و مهمترین عامل صدرنشینی آن بوده است.
او تمدید قراردادش را با باشگاه پاریسی رد کرد و احتمال دارد که تابستان آینده این تیم را ترک کند و به رئال مادرید بپیوندد. او با اینکه تمایلی به ادامه راه دوران فعالیتش در پایتخت فرانسه نشان نداد، حتی اگر تابستان تیم را ترک کند با وجود این آمار و ارقام برای همیشه به عنوان اسطوره باشگاه پاریسی در یادها باقی خواهد ماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا