ورزشی

حمله راموس به هوادار در پخش زنده: احترام بگذار!

سرخیو راموس در مصاحبه‌‌اش پس از بازی به یک هوادار سویا که از تیم انتقاد می‌کرد، حمله کرد!به گزارش “ورزش سه”، راموس، مدافع سویا، پس از شکست مقابل اتلتیک بیلبائو که آنها را به منطقه سقوط نزدیک‌تر کرد، در مقابل دوربین دازن حاضر شد و به سوالات خبرنگار پاسخ داد.
در جریان صحبت‌های سرخیو راموس، یکی از هواداران سویا چندین بار با صدای بلند از سویا و راموس انتقاد کرد. او به شکل تندی در حال انتقاد از بازیکنان و سرمربی سویا بود که همین امر باعث عصبانیت راموس شد.
راموس به حدی از کار هوادار سویا خشمگین شد که گفتگو را قطع کرد و به او تذکر داد. راموس با صدای بلند و با عصبانیت خطاب به هوادار معترض گفت: «کمی احترام بگذار. ما در حال حرف زدن هستیم. به مردم و لوگوی روی پیراهن سویا احترام بگذار. به مردم احترام بگذار و سکوت کن.»
پس از این واکنش هوادار سویا سکوت کرد و راموس نیز که کاملا به‌هم ریخته بود و دیگر توان ادامه مصاحبه را نداشت سعی کرد خیلی زود گفتگو را به اتمام برساند.
او در آخر صحبت‌هایش گفت: «باید هر کاری لازم است انجام دهیم و تا می‌توانیم تحمل کنیم. وضعیت این است و ما ناراحتی هواداران را درک می‌کنیم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا