ورزشی

دست رد به سینه بایرن: از بارسا تکان نمی‌خورم

اسکای آلمان امروز گزارش داد که رونالد آرائوخو پاسخ رد قطعی خود به بایرن برای انتقال در زمستان را داده است.به گزارش “ورزش سه”، آرئوخو از محصولات آکادمی لاماسیای بارسلوناست و از جولای ۲۰۱۹ تا به امروز برای بارسا در ۱۲۸ بازی به میدان رفته است. او این فصل هم یکی از معدود ستارگان باثبات تیم ژاوی هرناندز بوده است و به خاطر عملکردش تا به اینجای کار نمره خوب ۷ را از سایت گل دریافت کرده است.
این ستاره ۲۴ ساله اروگوئه‌ای مدتی طولانی است که موردتوجه توماس توخل قرار دارد. بایرن در ابتدای فصل با بحران مصدومیت مدافعانش روبه‌رو بود و هنوز هم در این خط مطمئن ظاهر نمی‌شود. بنابراین مدافع میانی بارسا بیش از پیش زیر ذره‌بین توخل قرار گرفت و بایرن به دنبال راهی بود تا او را در پنچره نقل و انتقالاتی ژانویه به مونیخ ببرد.
در همین رابطه امروز اسکای آلمان گزارش داد که پرونده انتقال آرائوخو به بایرن در زمستان را باید کاملا بسته شده دانست و او پاسخ رد قطعی خود را به اطلاع باشگاه مونیخی رسانده است. طبق این گزارش، باشگاه مونیخی می‌داند که آرائوخو در زمستان بارسا را ترک نمی‌کند، ولی پرونده او را دوباره در تابستان باز خواهد کرد.
اسکای تأیید می‌کند که بایرن از خرید آرائوخو منصرف نشده و معتقد است که در تابستان احتمال حضور او در مونیخ وجود دارد. مدافع میانی همچنان بازیکن مورد علاقه توخل است و آنها دست از تلاش برنمی‌دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا