ورزشی

دیگر از دست‌های خالی یحیی حرف نزنید!

پرسپولیس موفق شد با پیروزی مقابل شمس آذر به رده سوم جدول برسد و البته از بحران خارج شود.به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی مقابل شمس آذر پیروز شد که در این بازی بالاخره یحیی گل‌محمدی از بازیکنانی نظیر سینا اسدبیگی و محمد مهدی احمدی استفاده کرد.
پرسپولیس از دقیقه ۶۳ بازی با شمس آذر و مقابل تیمی که نمایشی پایاپای مقابل مدافع عنوان قهرمانی ارائه می‌داد، ده نفره شد و ممکن بود با شکست خانگی شرایط بغرنجی پیدا کند اما نمایش شجاعانه شاگردان یحیی بعد از ده نفره شدن باعث رسیدن به گل دوم شد.
اما با وجود جلو افتادن پرسپولیس، باز هم ده نفره شدن این تیم مقابل تیم انرژیک سعید دقیقی و فوتبال پویایی که این تیم در میدان ارائه می کرد احتمال رسیدن میهمان به گل در همان دقایق باقیمانده را قوت می‌بخشید که اینجا گل‌محمدی وارد شد و با چهار تعویض همزمان نفراتی مثل محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی و وحدت هنانوف را به میدان فرستاد.
از این جمع هنانوف در این فصل بعضا مورد استفاده قرار می‌گرفت اما اسدبیگی مدت‌ها بود که در لیگ بازی نکرده بود و محمدمهدی احمدی هم برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت، اما نیروی جوانی و انرژی‌ای که این نفرات به تیم آوردند در حفظ توپ و میدان‌داری پرسپولیسی‌ها فوق العاده تاثیرگذار بود و آنها در دقایق باقیمانده تنها یک موقعیت نصف و نیمه به حریف دادند و بیشتر توپ را در اختیار داشتند.
در واقع یحیی با میدان دادن به نفراتی مثل احمدی و اسدبیگی و البته اعتماد دوباره به فرشاد فرجی که همه جزء بیرون‌مانده‌های ثابت تیم در هفته‌های گذشته بودند به یک پیروزی شیرین دست یافت و دستاورد بزرگ او از این برد می‌تواند همین یک نکته مهم باشد که گاهی می‌توان به نفرات نیمکت هم اعتماد کرد و از آنها در مواقع بحران و حساس بازی گرفت.
اعتماد دوباره نفراتی مثل فرجی، اسدبیگی  و احمدی در آن لحظات سرنوشت‌ساز و حساس شاید در نگاه اول کمی ریسکی بود اما تغییرات گل‌محمدی جواب داد و پرسپولیس از نیمکت خود بهترین بهره را برد تا دیگر کسی درباره دست‌های خالی یحیی حرف نزند و نگاه‌ها دوباره معطوف به چهره‌هایی شود که روی نیمکت پیچ شده‌اند اما بعضا می‌توانند کارگشا باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا