ورزشی

تیم‌های ایتالیایی در سوپرکاپ پولدار می‌شوند!

اینتر، فیورنتینا، لاتزیو و ناپولی که در سوپرجام ایتالیا حضور دارند، می‌توانند با قهرمانی در این رقابت ۸ میلیون یورو به‌دست آورند.به گزارش “ورزش سه”، تاریخ برگزاری سوپرجام فوتبال ایتالیا چندین بار تغییر کرد تا اینکه در نهایت زمان برگزاری این رقابت با فرمت جدید در عربستان سعودی اعلام شد.
برخلاف گذشته که سوپرجام فقط بین قهرمان اسکودتو و کوپا ایتالیا برگزار می‌شد، این بار نایب قهرمانان هر دو رقابت نیز حضور دارند و تورنمنتی ۴ جانبه را تشکیل خواهند داد.
بازی‌ها از روز ۱۸ تا ۲۲ ژانویه در ورزشگاه الاول پارک ریاض برگزار خواهد شد. ناپولی و فیورنتینا ۱۸ ژانویه با هم بازی خواهند کرد و اینتر و ناپولی هم ۱۹ ژانویه. برندگان این دو بازی در فینال سوپرجام روز ۲۲ ژانویه برابر همدیگر قرار خواهند گرفت.
اگر بازی‌ها در ۹۰ دقیقه مساوی شود به وقت اضافه نمی‌رود و مستقیم شاهد ضربات پنالتی خواهیم بود. فناوری خط دروازه، سیستم جدید آفساید و VAR هم همگی در بازی‌ها فعال خواهند بود.
بازنده‌های نیمه‌نهایی هر کدام ۱.۶ میلیون یورو، نایب قهرمان جام ۵ میلیون یورو و برنده سوپرکاپ ۸ میلیون یورو دریافت خواهند کرد. این یک ارتقای بزرگ نسبت به فرمت قبلی است زیرا آن زمان فقط یک تک‌بازی بود و مبلغ ۷.۵ میلیون یورو بین دو تیم تقسیم می‌شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا