ورزشی

حمایت هالند از سانچو: عجب بازیکنی هستی!

ارلینگ هالند در استوری اینستاگرامش از جیدون سانچو، هم‌تیمی سابقش در دورتموند حمایت کرد.به گزارش “ورزش سه”، جیدون سانچو و ارلینگ هالند در دوران حضورشان در دورتموند دوران خوبی را رقم زدند. آنها به مدت ۱۸ ماه در این تیم هم‌بازی بودند تا اینکه جیدون سانچو در سال ۲۰۲۱ تصمیم به ترک بوندسلیگا گرفت و با قراردادی ۸۵ میلیون یورویی به منچستر یونایتد پیوست.
هالند نیز در سال ۲۰۲۲ به انگلیس منتقل شد، اما به منچستر سیتی، تیم رقیب یونایتد. برخلاف هالند که با گلزنی‌های پیاپی شروع خوبی در سیتی ثبت کرد، سانچو با ناکامی مواجه شد. او نتوانست فرم خوبش در بوندسلیگا را در لیگ برتر حفظ کند و خیلی زود تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین در یونایتد شد.
او پس از درگیری با اریک تن‌هاخ دیگر هرگز برای یونایتد بازی نکرد. سانچو سرمربی خود را متهم کرد که با وجود داشتن صلاحیت، او را نیمکت‌نشین کرده است و همچنین در توضیح دلیل کنار گذاشتنش از لیست نیز دروغ گفته است.
او از اظهاراتش عقب‌نشینی و عذرخواهی نکرد و توسط باشگاه و تن‌هاخ تحریم شد. حالا در اولین پنجره نقل و انتقالاتی پس از این جنجال، سانچو قرار است در انتقالی قرضی به دورتموند برگردد تا شاید به فرم خوب گذشته‌اش در این تیم برسد.
ارلینگ هالند نیز با انتشار عکسی از قهرمانی‌اش با دورتموند در جام حذفی در کنار سانچو، از او حمایت کرد تا نشان دهد علیرغم اینکه در دو تیم رقیب حضور دارند، اما همچنان دوران خوب‌شان در آلمان را فراموش نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا