ورزشی

راه عجیب در لالیگا برای مصدوم نشدن: سرکه بخورید!

مصرف سرکه ابتکار جدید پزشکان باشگاه‌های لالیگا برای رفع خطر مصدومیت بازیکنان است!با توجه به اینکه بازیکنان این روزها به دلیل فشردگی بازی‌ها تحت فشار زیادی هستند، پزشکان نیز روش‌های جدیدی برای مقابله با مصدومیت پیدا کرده‌اند. آخرین روش، دادن سرکه به بازیکنان است. به گزارش رلوو، پزشکان بسیاری از تیم‌های لالیگا برای مبارزه با عوارض خستگی، به بازیکنان سرکه می‌دهند.
به گزارش ورزش سه، پزشکان با الهام این ایده از مسابقات مردان آهنی و دوندگان ماراتن، به بازیکنان سرکه می‌دهند تا اثرات گرفتگی عضلات را از بین ببرد.

سرکه جایگزین برخی از عناصر از دست‌رفته بدن در حین ورزش می‌شود و برای برخی بلافاصله درد را به‌طور کامل برطرف می‌کند. برخی حتی آن را نمی‌خورند، فقط دهان‌شان را با آن می‌شویند و همین کافی است.
برخی بازیکنان آنقدر شیفته اثرات آن هستند که قبل از بازی سرکه مصرف می‌کنند، اگرچه دانشمندان اطمینان داده‌اند که سرکه هیچ خاصیتی ندارد، اما تا کنون مصرف آن در بین بازیکنان اثراث مثبتی داشته است.
از آنجایی که تعداد بازی‌های تیم‌ها همچنان در حال افزایش است، بدون شک پزشکان، کارشناسان ورزش و مربیان بدنسازی هر روز به دنبال راه‌های جدیدی برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا