خبر

مدیریت ناقص شهری، دغدغه مردم است

بانک برتر،عشرت شایق برگزارکننده نمایشگاه های داخلی و خارجی در حوزه زنان کارآفرین و دبیر شبکه مردمی ۱۴۰۰ گفت :
در داخل کشور نمایشگاه هایی  با نام ترنم زندگی برگزار کردیم تا محصولات فرهنگی و صنایع دستی زنان روستایی و  استانی کشور را به نمایش و فروش بگذاریم.در بخش  نمایشگاه‌های خارجی نمایشگاه های خاتون را راه اندازی کردیم و صنایع دستی ارزشمند ایران که هنری بی بدیل از دستان هنرمند زنان روستایی است، نمایش دهیم.

شایق از دیگر برنامه‌های این شبکه به چند منظوره بودن آن اشاره کرد که با هدف اقدامات تولیدی، توزیعی و آموزشی تاسیس شده است.
دبیر اجرایی شبکه مردمی ۱۴۰۰ در خصوص راه اندازی این شبکه گفت: این شبکه در سال ۹۸ به صورت عملیاتی تاسیس شد و به تکامل رسید.گام‌های بزرگی برداشته شد تا از زنان کارآفرین در این شبکه قدردانی و تقدیر شود.
شایق در ادامه اظهار داشت:  ما در این شبکه همان  آحاد مردم هستیم و اجازه نمی دهیم افراد خاصی برای ما یا همان مردم نسخه پیچند و اجازه تنفس به مردم ندهند. این شبکه سیاسی نیست و حضور گسترده ای از مشاغل مختلف را در بر می گیرد. به همین دلیل تلاش کردیم در انتخابات شورای شهر تهران نقش موثری ایفا کنیم و با معرفی کاندیداهای دلسوز و مردمی سعی در رفع مشکلات شهری و قشر آسیب دیده جامعه داشته باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت مدیریت شهری اظهار داشت: هر آنچه که دولت در اختیار دارد، شورای شهر هم دارد و میتواند با تصویب آیین نامه ها و قوانین مقرراتی مدیریت شهری را به نحو احسن به اجرا درآورد.
وی تاکید کرد: شورای شهر با انتخاب اعضای اصلح میتواند بسیار قدرتمند عمل کند.
دبیر اجرایی شبکه مردمی ۱۴۰۰ در ادامه برنامه، به معرفی کاندیداهای شورای شهر تهران پرداخت و از برنامه های اقتصادی و اجتماعی آنان به منظور تسریع در حل معضلات مردمی جویا شد.
وی با تقدیر از مشارکت زنان در انتخابات گفت: حضور زنان در این انتخابات چشمگیر بود و نشان از مشارکت این قشر آینده‌ساز در فعالیت‌های اجتماعی می دهد.
در انتهای مراسم، کاندیداهای شورای شهر تهران هر یک خود را معرفی کردند و با اعلام برنامه های اقتصادی، اجتماعی و شهری گفتند: با پیروی از راه شهیدان انقلاب و توفیق خدمت به مردم تلاش می کنیم تا راه را برای کمک به قشر آسیب پذیر جامعه فراهم گردد و بدا به حال کسی که در این وضعیت اقتصادی و معیشتی بر گرده ملت سوار شود.
کاندیداها در ادامه اعلام کردند که برای احقاق حقوق شهروندی وارد عمل شده و برنامه های خود را با انگیزه تشکیل جامعه با مدیریت عالی شهری توصیف کردند و گفتند تلاش می‌کنیم تا جامعه با مدیریت درست شهری آشنا شود و روحیه مطالبه گری در احقاق حق داشته باشد.
همچنین اعلام شد شورای شهر یک نماد مشورتی است و دغدغه مردم معضلات مدیریت ناقص شهری است که برای همه ملموس و محسوس است.
در انتهای مراسم، دبیر اجرایی شبکه مردمی ۱۴۰۰ بیان داشت نباید اجازه دهیم یک تعداد افراد خاص برای شهر تصمیم بگیرند این خاک برای مردمِ ماست و باید در بحران ها بایستیم و در صحنه انتخابات  حضور مثمر ثمر داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا