اخبار یک

بیانیه جمعی از جوانان گام دوم انقلاب، استان کرمان در حمایت از دکتر ابراهیم سلیمی استاندار پیشنهادی استان کرمان

🇮🇷استان کرمان آماده استقبال از استاندار جوان و انقلابی میشود؛
در حالیکه کشور در محاصره اقتصادی دشمنان قسم خورده ایران قرار دارد ، نسل سوم جوانان انقلابی و جهادی که مزین به تعهد ، مهارت و تخصص چندگانه در علوم مختلف از مهندسی تا مدیریت هستند ، عرصه خدمت جهادی را از نسل دوم انقلاب تحویل می گیرند ، تا قطار انقلاب اسلامی با سرعتی بیشتر ، به مقصد پیشرفت و تعالی اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی برسد .
🇮🇷دیار کریمان میخواهد با حضور مدیری جوان و نخبه ، اندیشمندی متخصص و دانشمندی متفکر ، دارای تجارب ارزشمند مدیریتی در بخش های مختلف اقتصادی ، صنعتی و سیاسی ایران عزیز اسلامی ، از الگویی شایسته به استانی پیشرفته و دارای استانداردهای توسعه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در کشور مبدل گردد .
🇮🇷 دکتر ابراهیم سلیمی مدیری که جریان گام دوم انقلاب می خواهد با به حرکت درآوردن گروههای جهادی ، فصلی نوین در جهش تولید ملی و ارایه سبک تازه ای از مشارکت عظیم اجتماعی مردم شریف و نجیب و سختگوش استان کرمان را به منصه ظهور رسانده و جامه عمل بپوشاند .
🇮🇷مردم استان کرمان با حضور دکتر سلیمی ، به همگان ثابت خواهند کرد ، هیچ محاصره اقتصادی ، مانع پیشرفت و شکوفایی و تحقق شاخص های زندگی استاندارد و متعالی اسلامی در زندگی مردم عزیز ایران نخواهد شد ، و با حضور پرشور و شعور همه جوانان عرصه جدیدی از مرزهای علم و دانش و کرامت های انسانی به رخ بدخواهان ایران عزیز کشیده خواهد شد.

🇮🇷مدیریت جهادی و انقلابی، بیکاری را در استان از بین برده و با ایجاد رونق در تولیدات صنعتی ، معدنی و کشاورزی ، هزاران نوع شغل و تکمیل زنجیره های ارزش در انواع محصولات و صنایع تکمیلی معادن مس و فولاد و کشت و صنعت و مکانیزاسیون کشاورزی ، هنر و صنایع دستی و ایجاد قطب تمدن نوین ایرانی – اسلامی ، فرهنگ غنی و تاریخ پرشکوه و آرمانی ملت سلحشور ایران را غنائی صد چندان خواهد بخشید .

🇮🇷پس مردم شریف و تاریخ ساز استان زرخیز و جوانان غیور و فداکار دیار قهرمان پرور و اسطوره ساز کرمان ، برای تحقق انقلاب عظیم کارآفرینی و خلاقیت ، تلاش و همت همه جانبه ، خود را آماده کنید ، تا چهره فقر و محرومیت را نه تنها در کرمان از بین ببریم ، بلکه با جهاد همگانی و مشارکت بی نظیر اجتماعی ، الگوساز زندگی سرشار از عزت و شرافت و کرامت برای سایر مردم عزیز ایران نیز باشید . شما شایسته بهترین زندگی برای خود و فرزندان شجاع تان هستید ، ما طلوعی پر از عشق ، محبت و رسیدن به آرمانهای واقعی را با هم در ایران اسلامی عزیز رقم خواهیم زد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا